dimecres, 23 de juliol del 2008

DALTONISME O CEGUERA VOLGUDA?

El Boss ha passat una vegada més per Barcelona. No vaig poder assistir a cap dels seus dos concerts, però vaig seguir la informació amb l'interès d'un "fan" dels antics, d'un "fan" de sempre.

No em va sorprendre llegir a l'AVUI que "l'escenari era una magnífica construcció coronada per dues banderes, una a cada banda, la nord-americana i la catalana..." De fet, era totalment conseqüent amb el comportament i el tarannà de Bruce Springsteen, un home que sempre ha mostrat un gran respecte pels països on actua.

Per això no podia entendre com altres mitjans de comunicació, escrits o audiovisuals, em parlaven d'un escenari amb "dues grans banderes americanes". Ho hauria pogut comprendre si els mitjans haguessin estat espanyols (ja sabem com manipulen la informació referent a Catalunya), però el cas és que es tractava de diaris i emissores "catalanes".

Avui he pogut veure que no vaig ser l'únic sorprès. He llegit l'article de Sebastià Alzamora (ell sí que va ser-hi, al concert) i coincideix fil per randa amb el que jo mateix havia vist i pensat.

Alzamora acaba el seu article dient:
En tot cas, ja és gros que un senyor de Nova Jersey demostri creure més en Catalunya que alguns que hi han nascut.